martes, 6 de septiembre de 2016
Tarta de formatge i crema de xocolata. Tarta de queso y crema de chocolate.
Aquesta tarta será molt fàcil de fer. A més, no necesita forn:
Esta tarta será muy fácil de hacer. Además, no necesita horno:
INGREDIENTS
-125 g de galetes digsetive
-35 g de mantequilla
-300 g de crema de cacau i avellanes
-350 g de formatge per untar
-30 g de sucre glas
-50 g d'avellanes pelades
INGREDIENTES
-125 g de galletas digestive
-35 g de mantequilla
-300 g de crema de cacao y avellanas
-350 g de queso para untar
-30 g de azúcar glas
-50 g de avellanas peladas
PREPARACIÓ
Comencem preparant la base de la tarta. En una picadora hi posam 50 g de la crema de cacau i les galetes. Ho trituram tot fins que quedi una pasta homogènia. Cobrim la base d'un motlle desmoldable.
A continuació preparem la resta de la tarta. Mesclem en una perola el formatge d'untar, la resta de la crema de cacau i avellanes i el sucre glas. Es pot mesclar manualment o escalfant-ho al bany maria, que resultarà més fàcil. Quan la mescla estigui homogènia, l'aboquem al motlle sobre la base de galeta.
Ho deixam refredar un poc i abans de desmoldar-la la guardem a la nevera tota una nit. Abans de servir, decorem amb les avellanes tallades per la meitat.
PREPARACIÓN
Empezamos preparando la base de la tarta. En una picadora le ponemos 50 g de la crema de cacao y las galletas. Lo trituramos todo hasta que quede una pasta homogénea. Cubrimos la base de un molde desmoldable.
A continuación preparamos el resto de la tarta. Mezclamos en un cazo el queso de untar, el resto de la crema de cacao y avellanas y el azúcar glas. Se puede mezclar manualmente o calentándolo al baño maría, que resultará más fácil. Cuando la mezcla esté homogénea, la vertemos en el molde sobre la base de galleta.
Lo dejamos enfriar un poco y antes de desmoldarla la guardamos en la nevera toda una noche. Antes de servir, decoramos con avellanas cortadas por la mitad.
OBSERVACIONS
Si en sobra, podeu tallar-la a trocets petits, envoltar-ho de paper d'alumini i congelar-ho. Obtindreu uns bombons gelats deliciosos.
OBSERVACIONES
Si sobra, podéis cortarla a trocitos pequeños, envolverlo en papel de aluminio y colgelarlo. Obtendréis unos bombones helados deliciosos.
IDEAL PER MENJAR...
Com a postre després d'un dinar lleuger.
IDEAL PARA COMER...
Como postre, después de una comida ligera.
Recepta trobada a: Directo al Paladar