jueves, 4 de agosto de 2016

Entrepà de tonyina i carxofes. Bocadillo de atún y alcachofas.


Aquí teniu un suggeriment per fer un entrepà diferent.

Aquí tenéis una sugerencia para hacer un bocadillo diferente.

INGREDIENTS
-2 llesques de pa
-75 g de tonyina al natural
-3 cullerades de tomàquet triturat
-2 cors de carxofa
-1 cullerada de maionesa
-suc de mig llimó
-sal i pebra negra

INGREDIENTES
-2 rebanadas de pan
-75 g de atún al natural
-3 cucharadas de tomate triturado
-2 corazones de alcachofa
-1 cucharada de mayonesa
-zumo de medio limón
-sal y pimienta negra

PREPARACIÓ
Si les carxofes no estan fetes o estan congelades, les hem de bullir i deixar refredar una bona estona. Una vegada preparades, les tallem a trossets quadrats.

Buidam la llauna de tonyina en un bol. Amb una forqueta esmicolam de manera que quedin trossos petits. Hi incorporam el suc de llimó, sal, pebra, les carxofes fredes, i també el tomàquet triturat i la maionesa. Remenam molt bé, fins que els ingredients quedin ben integrats. Si cal, s'afegeix més sal i pebra.

Torram les llesques de pa amb una planxa o torradora. Se li unta la mescla i fem l'entrepà. Es pot menjar immediatament.

PREPARACIÓN
Si las alcachofas no están hechas o están congeladas, las tenemos que hervir y dejar enfriar un buen rato. Una vez preparadas, las cortamos a trocitos cuadrados.

Vaciamos la lata de atún en un bol. Con un tenedor desmigamos de forma que queden trozos pequeños. Le incorporamos el zumo de limón, sal, pimienta, las alcachofas frías, y también el tomate triturado y la mayonesa. Removemos muy bien, hasta que los ingredientes queden bien integrados. Si hace falta, se añade más sal y pimienta.

Tostamos las rebanadas de pan con una plancha o tostadora. Se le unta la mezcla y hacemos el bocadillo. Se puede comer inmediatamente.

OBSERVACIONS
Aquesta recepta és per un entrepà. Si les llesques de pa no són gaire grans, es pot fer un altre entrepà o guardar el farcit per menjar apart.

OBSERVACIONES
Esta receta es para un bocadillo. Si las rebanadas de pan no son demasiado grandes, se puede hacer otro bocadillo o guardar el relleno para comer aparte.

IDEAL PER MENJAR...
Per sopar. Si no li posau maionesa vos resultarà un menjar més lleuger.

IDEAL PARA COMER...
Para cenar. Si no le poneis mayonesa os resultará una comida más ligera.

Recepta trobada a: Directo al Paladar