domingo, 30 de octubre de 2016
Olibasses de Halloween. Búhos de Halloween.
Aquesta és una recepta per a nens, que segur que els farà molta ilusió quan la vegin:
Esta es una receta para niños, que seguro que les hará mucha ilusión cuando la vean:
INGREDIENTS
-120 g de mantequilla
-120 g de sucre glas
-2 ous
-85 g de farina
-4 cullerades soperes de cacau en pols
-crema de cacau i avellanes
-un paquet de galetes Oreo
-perles de xocolata i de color taronja (caramels tipus "lacasitos")
INGREDIENTES
-120 g de mantequilla
-120 g de azúcar glas
-2 huevos
-85 g de harina
-4 cucharadas soperas de cacao en polvo
-crema de cacao y avellanas
-un paquete de galletas Oreo
-perlas de chocolate y de color naranja (caramelos tipo "lacasitos")
PREPARACIÓ
En un bol batem amb les varetes la mantequilla i el sucre fins que quedi una massa lleugera. Hi afegim els ous poc a poc, sense deixar de batre. Hi afegim la farina i el cacau en pols. Batem molt bé. Repartim la massa en 12 càpsules de cupcake. Les escalfem al forn a 180ºC durant aproximadament 25 minuts.
Quan ja estiguin fetes, les treiem del motlle i si tenen paper de magdalena, el treiem. Ens servirán de base per a fer les olibasses. Per sobre untem la crema de cacau i avellanes per que les galetes quedin enganxades. Partim les galetes Oreo en dues parts, fent que la nata interior quedi en una de les meitats. Cadascuna de les meitats amb nata faran d'ulls. En posem dues a cada base, amb la nata cap amunt. En els costats centrals hi posem les perletes de xocolata, que faran de pupil·la. Les meitats de galeta sense nata que ens han sobrat, les partim en dos, i faran de celles, amb la part externa de la galeta cap amunt. Per últim, la perleta groga fa de bec. El clavam verticalment sota els ulls.
PREPARACIÓN
En un bol batimos con las varillas la mantequilla y el azúcar hasta que quede una masa ligera. Le añadimos los huevos poco a poco, sin dejar de batir. Le añadimos la harina y el cacao en polvo. Batimos muy bien. Repartimos la masa en 12 cápsulas de cupcake. Las calentamos en el horno a 180ºC durante aproximadamente 25 minutos.
Cuando ya estén hechas, las sacamos del molde y si tienen papel de magdalena, lo quitamos. Nos servirán de base para hacer los búhos. Por encima untamos la crema de cacao y avellanas para que las galletas queden pegadas. Partimos las galletas Oreo en dos partes, haciendo que la nata interior quede en una de las mitades. Cada una de las mitades con nata harán de ojos. Ponemos dos en cada base, con la nata hacia arriba. En los lados centrales ponemos las perlitas de chocolate, que harán de pupila. Las mitades de galleta sin nata que nos han sobrado, las partimos en dos y harán de cejas, con la parte externa de la galleta hacia arriba. Por último, la perlita amarilla hace de pico. La clavamos verticalmente debajo de los ojos.
OBSERVACIONS
Les magdalenes que fan de base no porten llevadura. D'aquesta manera no pugen i queda una superfície plana on fer la cara.
OBSERVACIONES
Las magdalenas que hacen de base no llevan levadura. De este modo no suben y queda una superficie llana donde hacer la cara.
IDEAL PER MENJAR...
Són pensats per al dia de Halloween, festa que cada vegada es celebra més. Acompanyat d'un got de llet, pot ser un berenar molt complet.
IDEAL PARA COMER...
Son pensados para el día de Halloween, fiesta que cada vez se celebra más. Acompañado de un vaso de leche, puede ser una merienda muy completa.
Recepta trobada a: Directo al Paladar